Asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin tilausta koskeviin kysymyksiisi. Ota ennen yhteydenottoa esiin tilausnumerosi, jonka löydät tilausvahvistuksesta.

Tilausvahvistus

Lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistus sisältää seuraavat tiedot:
– tilausnumero
– tilauksen sisältö
– tuotteiden hinnat ja tilauksen kokonaissumma, myös alv-erittely

Säästä tilausvahvistus, jotta voit tarkastaa tilauksen sisällön. Se toimii myös kuittina ostoksistasi. Ota tilausvahvistus esille, mikäli otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

Maksutapa

Voit maksaa ostokset:
1. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo ja Siirto
2. Pankkimaksut: Nordea, Nordea B2B, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Osuuspankki, S-Pankki ja Danske Bank
3. Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron ja Mastercard
4. Lasku- ja osamaksupalvelut: OP Lasku, Walley, OP Tililuotto ja Alisa Yrityslasku.

Toimitusaika ja ­maksu

Kaikki tilaukset pyritään käsittelemään heti tilauspäivää seuraavana arkipäivänä. Toimitusaika on noin 1-4 arkipäivää ostopäivästä. Poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan erikseen tuotteen yhteydessä.

Saat toimituksen mukana lähetyslistan, joka toimii kuittina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena.

Toimitustavat

Ilmainen toimitus yli 150 euron tilauksille

Tarjoamme kaikkiin yli 150 euron ostoksiin ilmaisen toimituksen. Etu koskee toimitustapoja Posti Pikkupaketti, Nouto pakettiautomaatista tai Nouto postista – Postipaketti. Toimituskulut vähennetään automaattisesti, kun ostoskorissasi olevien tuotteiden arvo ylittää 150 euroa.

1. Posti Pikkupaketti 4,50 €
Edullinen vaihtoehto kevyille pienlähetyksille, jotka mahtuvat postilaatikkoon tai sisään postiluukusta. Jaetaan kaikkialle Suomeen päiväpostin mukana. Pikkupaketti on valittavana toimitustavaksi vain tietyille pienille tuotteille. Jos toimitustapa ei ole valittavissa toimitustavaksi sisältää tilauksesi tuotteita, jotka eivät sovellu lähetettäväksi Pikkupaketissa.

Huom! Mikäli alueellasi on käytössä Postin vuoropäiväjakelu, voi Pikkupaketin toimitusaika olla normaalia toimitusaikaamme pidempi.

2. Nouto pakettiautomaatista 6,90 €
Tilaus toimitetaan valitsemaasi pakettiautomaattiin. Pakettia säilytetään automaatissa 7 päivää sen saapumisesta. Saapumisilmoituksen ja pakettiautomaatin koodi lähetetään tekstiviestillä.

Huom! Pakettiautomaatteihin ei ole mahdollista toimittaa tuotteita, jotka ovat suurempia kuin 60 x 36 x 60 cm. Tilatessasi suurikokoisia tuotteita, valitse vaihtoehtoinen toimitustapa. Posti uudelleenohjaa ylisuuret paketit noudettavaksi vaihtoehtoisesta noutopisteestä.

3. Nouto postista – Postipaketti 6,90 €
Toimitetaan lähimpään postiin. Voit noutaa paketin saatuasi saapumisilmoituksen, joka lähetettään tekstiviestinä tilauksella antamaasi puhelinnumeroosi. Lähetystä säilytetään postissa 7 päivää sen saapumisesta.

4. Postipaketin kotiinkuljetus 11,90 €
Suurissa kaupungeissa Posti toimittaa tuotteet kotiisi arkipäivänä klo 9­-21 välillä, muille alueille klo 9­-14. Posti varmistaa kotiinkuljetuksen ajankohdan puhelimitse. Tällöin sinun tulee antaa tilaajatietoihin puhelinnumero, mistä sinut tavoittaa päivisin. Mikäli vastaanottajaa ei kahden soittoyrityksen jälkeen tavoiteta, lähetetään hänelle soittopyyntökortti toimitusajankohdasta sopimiseksi.

5. Nouto varastolta 0,00 €
Halutessasi voit noutaa tilauksesi varastoltamme osoitteesta Kohmankaari 3, Tampere. Kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi saat meiltä sähköpostiviestin. Tilaukset tulee noutaa ma­-to klo 8-16 tai pe 8­-15. Huom! Ainoastaan tilausten nouto! Ei myyntiä suoraan varastolta.

6. Kurssimateriaalit -palvelu, yhteistoimitus 0,00 €
Kurssimateriaalit palvelumme avulla on mahdollisuus maksuttomaan yhteistoimitukseen ryhmätilausten yhteydessä. Lisätiedot ja palvelun käyttöönotto: Asiakaspalvelu, puh. 075 325 8566 tai sähköpostitse: info@konstashop.fi

Toimitamme tilauksia ainoastaan Manner-Suomeen.

Kuljetukset

Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, on vastuu Manner Taidetarvikkeet Oy / Konsta Shop:in. Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 075 325 8566, jos saat viallisen tai väärän tuotteen. Ilmoitus viallisesta tuotteesta tai virheellisestä toimituksesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Virheelliset toimitukset ja palautukset

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan alkamaan tuotteen vastaanottamisesta. Palauttaminen on asiakkaalle maksutonta.

Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen palautus. Mikäli paketti palautuu myyjälle, palautamme asiakkaalle rahat tilatuista tuotteista pois lukien postikulut.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, virheetön ja sen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan. Asiakas vastaa tuotteen arvon alenemisesta, mikäli ottaa tuotteen käyttöönsä. Palautusoikeus koskee myös vioittuneita tuotteita ja virheellistä toimitusta.

Asiakkaan toiveesta leikatut ja tilatut tuotteet, kuten määrämittaisena tilattu raakapellava, eivät kuulu palautusoikeuden piiriin.

Kun haluat palauttaa tuotteen, pakkaa tuotteet huolellisesti ja liitä mukaan toimituksen mukana saamasi lähetyslista. Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 075 325 8566 tai info@konstashop.fi saadaksesi Helposti -koodin palautusta varten.

Takuu

Kaikilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen vähintään 6 kuukauden valmistus­ ja materiaalitakuu. Mikäli tuotteelle myönnetty takuuaika on pidempi, maininta siitä löytyy tuotekortilta. Tilausvahvistus ja/tai lähetyslista toimivat takuutodistuksena.

Erimielisyydet

Erimielisyydet tilaajan ja Konsta Shopin välillä ratkaistaan ensisijaisesti neuvottelemalla. Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.