Kori on tyhjä.

Tilaus- ja toimitusehdot

Asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin tilausta koskeviin kysymyksiisi. Ota ennen yhteydenottoa esiin tilausnumerosi, jonka löydät tilausvahvistuksesta.

 

Tilausvahvistus

Lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistus sisältää seuraavat tiedot:
- tilausnumero
- tilauksen sisältö
- tuotteiden hinnat ja tilauksen kokonaissumma, myös alv-erittely

Säästä tilausvahvistus, jotta voit tarkastaa tilauksen sisällön. Se toimii myös kuittina ostoksistasi. Ota tilausvahvistus esille, mikäli otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Maksutapa

Voit maksaa ostokset verkkomaksulla (Aktia, Ålandsbanken, Handelsbanken, Nordea, OP-Pohjola,  S­-Pankki, Danske Bank) tai Visa tai MasterCard-korteilla. Lisäksi käytössämme on Collector Lasku/Osamaksu -palvelut.

 

Toimitusaika ja ­maksu

Kaikki tilaukset pyritään käsittelemään heti tilauspäivää seuraavana arkipäivänä. Toimitusaika on noin 2-­4 arkipäivää ostopäivästä. Poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan erikseen tuotteen yhteydessä. Saat toimituksen mukana lähetyslistan, joka toimii kuittina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena. Poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan erikseen tuotteen yhteydessä.

 

Saat toimituksen mukana lähetyslistan, joka toimii kuittina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena.

 

Toimitustavat

 

1. Kirjelähetys 3,00 €
Edullinen vaihtoehto pienlähetyksille. Ei mahdollisuutta lähetyksen seurantaan. Kirjelähetys on valittavana toimitustavaksi vain tietyille pienille tuotteille. Jos toimitustapa ei ole valittavissa toimitustavaksi sisältää tilauksesi tuotteita, jotka eivät sovellu lähettäväksi kirjeessä.

 

2. Nouto pakettiautomaatti 5,00 €
Tilaus toimitetaan valitsemaasi pakettiautomaattiin. Pakettia säilytetään automaatissa 7 päivää sen saapumisesta. Saapumisilmoituksen ja pakettiautomaatin koodi lähetetään tekstiviestillä.
Huom! Pakettiautomaatteihin ei ole mahdollista toimittaa tuotteita, jotka ovat suurempia kuin 60 x 36 x 60 cm. Tilatessasi suurikokoisia tuotteita, valitse vaihtoehtoinen toimitustapa. Posti uudelleenohjaa ylisuuret paketit noudettavaksi vaihtoehtoisesta noustopisteesta.

 

3. Nouto postista - Postipaketti 7,00 €
Toimitetaan lähimpään postiin. Voit noutaa paketin saatuasi saapumisilmoituksen, joka lähetettään tekstiviestinä tilauksella antamaasi puhelinnumeroosi. Lähetystä säilytetään postissa 7 päivää sen saapumisesta.

 

4. Postipaketin kotiinkuljetus 15,00 €
Suurissa kaupungeissa Posti toimittaa tuotteet kotiisi arkipäivänä klo 9­-21 välillä, muille alueille klo 9­-14. Posti varmistaa kotiinkuljetuksen ajankohdan puhelimitse. Tällöin sinun tulee antaa tilaajatietoihin puhelinnumero, mistä sinut tavoittaa päivisin. Mikäli vastaanottajaa ei kahden soittoyrityksen jälkeen tavoiteta, lähetetään hänelle soittopyyntökortti toimitusajankohdasta sopimiseksi.

 

5. Nouto varastolta 0,00 €
Halutessasi voit noutaa tilauksesi varastoltamme osoitteesta Kohmankaari 3, Tampere. Kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi saat meiltä sähköpostiviestin. Tilaukset tulee noutaa ma­-to klo 8-16 tai pe 8­-15. Huom! Ainoastaan tilausten nouto! Ei myyntiä suoraan varastolta.

 

6. Kurssimateriaalit, yhteistoimitus 0,00 €
Kurssimateriaalit palvelumme avulla on mahdollisuus maksuttomaan yhteistoimitukseen ryhmätilausten yhteydessä. Lisätiedot ja palvelun käyttöönotto: Suvi Kyyrönen, puh. (03) 5800 554 tai sähköpostitse: suvi@konstashop.fi

 

Toimitamme tilauksia ainoastaan Manner-Suomeen.

 

Kuljetukset

Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, on vastuu Manner Taidetarvikkeet Oy / Konsta Shop:in. Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 03 5800 500, jos saat viallisen tai väärän tuotteen. Ilmoitus viallisesta tuotteesta tai virheellisestä toimituksesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

 

Virheelliset toimitukset ja palautukset

Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan alkamaan tuotteen vastaanottamisesta. Palauttaminen on asiakkaalle maksutonta.

 

Pakkaa tuotteet huolellisesti (palautettavan tuotteen ja sen pakkauksen tulee olla virheettömiä) ja liitä mukaan toimituksen mukana saamasi lähetyslista. Soita sen jälkeen asiakaspalveluumme numeroon 03 5800 500. Asiakaspalvelumme neuvoo, miten palautuksen kanssa menetellään.

 

Huom! Jos tuote on viallinen, liitä mukaan selvitys palautuksen syystä. Jos toimitus ei vastaa tilausta tai jos tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksen aikana, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 03 5800 500 tai info@konstashop.fi.

 

Takuu

Kaikilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen vähintään 6 kuukauden valmistus­ ja materiaalitakuu. Mikäli tuotteelle myönnetty takuuaika on pidempi, maininta siitä löytyy tuotekortilta. Tilausvahvistus ja/tai lähetyslista toimivat takuutodistuksena.

 

Erimielisyydet

Erimielisyydet tilaajan ja Konsta Shopin välillä ratkaistaan ensisijaisesti neuvottelemalla. Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.